Εκπαιδευτικό σύστημα σε Γυμνάσιο και Λύκειο

Η κυβέρνηση με το σύστημα που συνεχίζει και εφαρμόζει βυθίζει στην ανευθυνότητα και στην αχρηστία το θεσμικό και το κοινωνικό ρόλο και έργο που καλείται να επιτελέσει το σχολείο. Πρέπει  ο κ. υπουργός να καταλάβει πως με το σύστημα που εφαρμόζει σπρώχνει τους μαθητές στα φροντιστήρια όχι βέβαια τόσο όσο η τράπεζα θεμάτων αλλά δεν το καταπολέμησε αποσύροντας την δεν αρκεί αυτό πρέπει να τοποθετηθεί ένα άλλο σύστημα που θα βοηθάει στους μαθητές και θα συνεργάζεται με τους καθηγητές(ένας τρόπος να βοηθήσουμε τους μαθητές είναι το
κοινωνικό φροντιστήριο που απαρτίζεται από εθελοντές καθηγητές έτοιμοι να βοηθήσουν τους μαθητές).

Εγώ πιστεύω πως πρέπει αυτό το σύστημα που θα δημιουργηθεί να βοηθάει τους μαθητές και τις μαθήτριες να γίνουν αργότερα ενεργοί πολίτες, θα πρέπει να τους παρέχει τις βάσεις για να μπορέσουν να πορευτούν στην κοινωνία και να τους διδάσκει τον τρόπο που θα πρέπει να οργανώνουν τον νου έτσι ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του πανεπιστημίου και ακόμα περισσότερο στην διεκδίκηση των εργασιακών δικαιωμάτων τους απέναντι στον εργοδότη τους.

Τίποτα από τα παραπάνω δεν κάνει το παρόν σύστημα. Αντίθετα υποβάλει στους μαθητές στην συνεχή διεκδήκισει μεγαλύτερων βαθμών χάνοντας το νόημα και την ουσία. Ειδικότερα για το γυμνάσιο πιστεύω πως είναι απαράδεκτο να υποχρεούνται οι μαθητές να γράφουν δύο διαγωνίσματα μέσα σε ένα αρκετά μικρό χρονικό διάστημα που ουσιαστικά τους αναγκάζει να σκέφτονται το διαγώνισμα και μόνο το διαγώνισμα.

Αυτό το σύστημα πρέπει να αλλάξει πρέπει να τοποθετήσουμε τις βάσεις έτσι ώστε να βοηθάμε τους μελλοντικούς πολίτες και να τους βοηθάμε στο να προσφέρουν στην χώρα.

Ευχαριστώ.

Νίκος Βασιλόπουλος

Αφήστε μια απάντηση

Η Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν θα δημοσιευθεί.